Author |
Topic  |
|
certarotoBN
Senior Member Member

197 Posts |
Posted - 20/01/2006 : 14:34:40
quote:
quote:
io proporrei di mettere come intro per la squadra"Jhon Cena - My time is now" perche spacca e perche'ci sta per questa partita,e poi perry show......
L'ho appena sentita certaroto bella, ma nn è un po' soft? Che dici? Comunque grazie pu: Si sempri Bacciallunisi non lo rinnego ma col cuore biancoblù Saluti e mi raccomando alleggiu stasira
mbare gli scaffuddi questa peryy ti fa 20assist,2schiacciate,40punti,e magari du rume&coca ni offri............
|
gens sicula
Advanced Member

Cayman Island
325 Posts |
Posted - 20/01/2006 : 16:12:56
quote:
quote:
quote:
[quote] io proporrei di mettere come intro per la squadra"Jhon Cena - My time is now" perche spacca e perche'ci sta per questa partita,e poi perry show......
L'ho appena sentita certaroto bella, ma nn è un po' soft? Che dici? Comunque grazie pu: Si sempri Bacciallunisi non lo rinnego ma col cuore biancoblù Saluti e mi raccomando alleggiu stasira
mbare gli scaffuddi questa peryy ti fa 20assist,2schiacciate,40punti,e magari du rume&coca ni offri............
mi parsi di leggiri a parola offriri.. ppi me nun c'è nenti??
LO VOGLIO IN CAMPO 40 MINUTI
 |
certarotoBN
Senior Member Member

197 Posts |
Posted - 20/01/2006 : 17:45:27
aspetta aspetta,ca si parlava di amici,tu si n'amicu di perry?????
|
gens sicula
Advanced Member

Cayman Island
325 Posts |
Posted - 20/01/2006 : 18:08:08
quote:
no! però l'autra vota nni 'ncuntrammu o bbar (anzi no, a gioielleria).. iddu mi taliò, e mi dissi: AI! e iò ci rispunniu: ti struppiasti? Secunnu te basta ppi essiri amici?
 |
PRESENZA ASSIDUA
Advanced Member

Italy
707 Posts |
Posted - 20/01/2006 : 21:24:59
quote:
quote:
no! però l'autra vota nni 'ncuntrammu o bbar (anzi no, a gioielleria).. iddu mi taliò, e mi dissi: AI! e iò ci rispunniu: ti struppiasti? Secunnu te basta ppi essiri amici?
    ----------CHI OSA VINCE----------

|
felixcop
Advanced Member

Italy
470 Posts |
Posted - 21/01/2006 : 10:55:49
Certaro se Perry fa chiddu chi dici tu cu John Cena allura mettemula puru duranti a pattita ok. Saluti
|
certarotoBN
Senior Member Member

197 Posts |
Posted - 21/01/2006 : 14:58:28
quote:
quote:
pensu di si,dinnu chi i miricani su amici di tutti.....confermi????cmq pimme' putemu pattiri pu bbar,ma ciavi a essiri u barrrrista!!!!!ok!!!!!!
|
certarotoBN
Senior Member Member

197 Posts |
Posted - 21/01/2006 : 15:03:54
quote:
Certaro se Perry fa chiddu chi dici tu cu John Cena allura mettemula puru duranti a pattita ok. Saluti
o all'inizio o niente!!!!!!!!Your time is up, my time is now,You can't see me, my time is now,It's the franchise, boy I'm shinin now,You can't see me, my time is now!!!!!! .......And don't fuck with John Cena - I'm a BAD, BAD MAN!!!

|